logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Spis dokumentów:
1. INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Nabór: stanowisko do spraw projektów unijnych w Referacie IEiPG.

Ogłoszenie archiwalne
----------------------------------------

BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GiM W SUSZU
 
stanowisko do spraw projektów unijnych
w Referacie Integracji Europejskiej i Promocji Gminy
.............................................................................
nazwa stanowiska pracy
  
  1. Wymagania niezbędne:
a)    wykształcenie wyższe 
b)    obywatelstwo polskie,
c)    pełna zdolność do czynności prawnych,
d)    korzystanie z pełni praw publicznych,
e)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f)     nieposzlakowana opinia,
g)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h)    znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz środków pozabudżetowych,
i)      znajomość przepisów o samorządzie gminnym,
j)      minimum trzyletni okres pracy zawodowej,
k)     umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
 
  1. Wymagania dodatkowe:
a)    znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz.2104 z późn. zm.),
b)    znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655),
c)    znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
d)    znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. z 1999 r.         Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.) 
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Pozyskiwanie funduszy europejskich oraz pozabudżetowych w tym:
a)      wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków na realizację zadań Gminy,
b)     przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów,
c)      obsługa merytoryczna projektów realizowanych,
d)     prowadzenie sprawozdawczości i rozliczanie inwestycji realizowanych z wykorzystaniem funduszy europejskich oraz środków pozabudżetowych,
e)      współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego i innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania funduszy w ramach konkursów, kontraktów, programów, planów i strategii,
f)      prowadzenie działań informacyjnych na temat możliwości pozyskiwania funduszy skierowanych do mieszkańców i podmiotów gospodarczych Gminy Susz.
 
  1. Wymagane dokumenty:
a)    życiorys (CV),
b)    list motywacyjny,
c)    dokument poświadczający wykształcenie,
d)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e)    oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f)     świadectwa pracy potwierdzające wymagany okres zatrudnienia,
g)    oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 109 A) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. projektów unijnych” w terminie do dnia 22 grudnia 2008 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu    ul. Wybickiego 6.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Susz dnia 05.12.2008 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Jan Sadowski
 

Ilość odwiedzin: 5228
Nazwa dokumentu: Wyniki naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Skrócony opis: Termin zgłoszeń upłynął dnia 22.12.2008 godz.09:00. Nabór: stanowisko do spraw projektów unijnych w Referacie IEiPG
Osoba, która wytworzyła informację: Br.
Osoba, która odpowiada za treść: Br.
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2008-12-05 12:00:00
Data udostępnienia informacji: 2008-12-05 14:42:41
Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-29 12:29:47

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner