Archiwalne
------------------------------
BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE GiM W SUSZU
stanowisko do spraw podatków i opłat w Referacie Finansowym i Budżetu
.......................................................................................
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
d) korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h) minimum dwuletni staż pracy na stanowiskach związanych z księgowością i rachunkowością.
2. Wymagania dodatkowe:
a) podstawowa znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego w tym ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r.Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),
b) znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz.2104 z późn. zm.),
c) znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych z dnia 12 stycznia 1991 r. (tekst jednolity z 2006 r. Dz.U. Nr 121, poz. 844 z późn. zm.),
d) znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005 r. Dz.U. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.),
e) znajomość ustawy z dnia 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz.U. Nr 52, poz. 379),
f) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
g) umiejętność obsługi komputera PC (środowisko WINDOWS), edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (w tym Excel).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw dotyczących wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych,
b) prowadzenie spraw dot. zwrotu podatku akcyzowego dla rolników,
c) prowadzenie spraw dotyczących wymiaru podatku od środków transportowych
d) prowadzenie spraw związanych z odroczeniami i umorzeniami w.w. podatków,
e) opracowywanie projektów uchwał dot. w.w. podatków,
f) prowadzenie spraw dot. udzielania i rozliczania pomocy publicznej z zakresu w.w. podatków,
g) przeprowadzanie kontroli z zakresu opodatkowania (zgodności deklaracji i informacji składanych przez podatników),
h) organizacja, nadzór i rozliczanie handlu na targowiskach miejskich.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) dokumenty poświadczające staż pracy,
g) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko ds. podatków i opłat" w terminie do dnia 27 maja 2008 r. do godz. 10:00 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Susz dnia 12 maja 2008 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
|