Archiwalne
------------------------------
BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu
.........................................................................
nazwa stanowiska pracy
1. Wymagania niezbędne (wynikające z ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych – tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z poźn. zm.):
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
d) korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) nieposzlakowana opinia,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
h) pięcioletni staż pracy w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w:
-- urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,
-- starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych,
-- urzędzie gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych,
-- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładach budżetowych utworzonych przez te związki,
-- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego
lub:
-- w służbie cywilnej,
-- w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi,
-- w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
-- na kierowniczych stanowiskach państwowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (tekst jednolity z 2007 r. Dz.U. Nr 226, poz, 1675),
b) znajomość ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.),
c) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
d) znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity z 1998 r. Nr 21, poz, 94 z późn. zm.),
e) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
f) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolityz 2001 r. Dz.U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) zarządzanie halą sportową,
b) koordynacja działalności sportowej na terenie gminy i miasta,
c) rozwój turystyki,
d) ustalanie rocznego planu imprez sportowo-rekreacyjnych,
e) realizacja programu współdziałania gminy z organizacjami pozarządowymi działającymi w zakresie sportu i turystyki,
f) realizacja imprez sportowo-rekreacyjnych na terenie gminy i miasta.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny z przedstawieniem zarysu planu działania Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) dokumenty poświadczające staż pracy,
g) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 101) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu" w terminie do dnia 26 marca 2008 r. do godz. 14:00 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Susz, dnia 05 marca 2008 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz Jan Sadowski
|