BURMISTRZ GMINY I MIASTA SUSZ
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
1. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy i Miasta w Suszu
ul. J. Wybickiego 6, 14-240 Susz
2. Określenie stanowiska urzędniczego
Sekretarz Gminy Susz – zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
3. Wymagania niezbędne (wynikające z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.):
a) wykształcenie wyższe,
b) obywatelstwo polskie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych,
d) korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
f) nieposzlakowana opinia,
g) zakaz tworzenia i przynależności do partii politycznych,
h) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w:
- urzędach marszałkowskich oraz wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- starostwach powiatowych oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych;
- urzędach gmin, jednostkach pomocniczych gmin oraz gminnych jednostkach i zakładach budżetowych;
- biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki;
- biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w ww. jednostkach oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 ze zm.),
b) znajomość ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.),
c) znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.),
d) znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 1998 r. Nr 21, poz, 94 ze zm.),
e) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych oraz obiegiem informacji w urzędzie,
b) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
c) nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji i zapytań radnych,
d) organizowanie zasad właściwego przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg
i wniosków obywateli,
e) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w urzędzie,
f) nadzór nad realizacją działalności kontrolnej w urzędzie,
g) organizowanie i nadzór nad zapewnieniem terminowego i prawidłowego przygotowywania przez pracowników urzędu materiałów na sesje rady miejskiej,
h) nadzór nad obsługą petentów i załatwianiem indywidualnych spraw mieszkańców,
i) nadzór nad organizacją szkoleń pracowników urzędu,
j) opracowywanie w porozumieniu z burmistrzem struktury organizacyjnej urzędu,
k) nadzór na opracowywaniem i uaktualnianiem zakresów czynności przez kierowników referatów dla podległych im pracowników,
l) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy i kierowników referatów,
m) organizowanie służby przygotowawczej,
n) organizowanie pracy radcy prawnego,
o) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
p) nadzór nad prowadzeniem BIP,
q) sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych w związku z wykonywaniem obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji,
r) prowadzenie spraw związanych z rejestrem korzyści i oświadczeniami majątkowymi,
s) prowadzenie spraw ochrony mienia gminnego oraz zabezpieczenia budynku urzędu.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny z przedstawieniem zarysu planu pracy na stanowisku,
c) dokument poświadczający wykształcenie,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) dokumenty poświadczające staż pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6 (pokój nr 102) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko sekretarza gminy ” w terminie do dnia 09 maja 2011 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UGiM Susz).
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań oraz te, które wpłyną do Urzędu GiM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Susz, 27 kwietnia 2011 r.
|
Burmistrz Gminy i Miasta Susz
Krzysztof Pietrzykowski
|