W załączniku poniżej opublikowana jest informacja o wynikach naboru
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Susza ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Suszu.
- Nazwa i adres jednostki
Urząd Miejski w Suszu
ul. J. Wybickiego 6, 14-240 Susz
- Określenie stanowiska urzędniczego
Od młodszego referenta do inspektora ds. pozyskiwania funduszy i organizacji pozarządowych – zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne lub przestępstwa skarbowe umyślne,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe lub średnie,
6) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
7) znajomość zasad realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych,
8) doświadczenie w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania,
9) umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX,
10) dobry stan zdrowia,
11) znajomość ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 ze zm.),
12) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz.1240 ze zm.),
13) znajomość ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prawnym (Dz.U. z 2009 r. Nr 19, poz. 100 ze zm.),
14) znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2000 r. Dz.U. Nr 98, poz. 1071 ze zm.),
15) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.).
- Zadania wykonywane na stanowisku:
1) wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków na realizację zadań gminy,
2) przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów,
3) obsługa merytoryczna projektów realizowanych,
4) prowadzenie sprawozdawczości i rozliczanie zadań realizowanych z wykorzystaniem pozyskanych funduszy europejskich oraz środków pozabudżetowych,
5) współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego i innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania funduszy w ramach konkursów, kontraktów, programów, planów i strategii,
6) prowadzenie działań informacyjnych na temat możliwości pozyskiwania funduszy skierowanych do mieszkańców i podmiotów gospodarczych Gminy Susz,
7) koordynowanie współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
8) integrowanie środowiska organizacji pozarządowych,
9) informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku,
10) tworzenie i aktualizacja bazy danych i serwisu informacyjnego organizacji pozarządowych działających na terenie Gminy Susz,
11) sporządzanie wymaganej sprawozdawczości z zakresu realizacji zadań.
- Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) dokument poświadczający wykształcenie,
4) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
5) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) dokumenty poświadczające staż pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej aplikację z adnotacją: „Nabór na stanowisko ds. pozyskiwania funduszy i organizacji pozarządowych” w kancelarii Urzędu Miejskiego Susz (pok. nr 102), lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Suszu, ul. J. Wybickiego 6, 14-240 Susz w terminie do dnia 5 października 2011 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do UM Susz).
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań oraz te, które wpłyną do Urzędu Miejskiego, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /http://bip.susz.sisco.info/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Suszu ul. Wybickiego 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Susz, 23 września 2011 |
Burmistrz Susza
Krzysztof Pietrzykowski
|