logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
minus Załatwianie spraw obywateli
   minus Elektroniczna skrzynka podawcza (ESP)
   minus Informacja dla osób posługujących się językiem migowym
   minus Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Suszu
   minus Opłata skarbowa
   minus Ewidencja ludności
      minus Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców
      minus Zameldowanie na pobyt stały
      minus Zameldowanie na pobyt czasowy
      minus Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
      minus Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
      minus Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
      minus Zgłoszenie powrotu z wyjazdu czasowego poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
      minus Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców
      minus Zaświadczenie z ewidencji ludności zawierające odpis danych wnioskodawcy
   minus Dowody Osobiste
   plus Druki - formularze - wnioski
   minus Deklaracja o wysokości opłaty za gopodarowanie odpadami komunalnymi
   minus Potwierdzanie umów dzierżaw
   minus Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO

Termin załatwienia:
Bez zbędnej zwłoki po okazaniu wszystkich niezbędnych dokumentów.
Osoba kontaktowa:
Mariola Cieślak
Miejsce załatwienia:
Urząd Miejski w Suszu
ul. Józefa Wybickiego 6
14-240 Susz
 pok. nr 2 (parter)
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7.00 – 15.00
środa od 8.00 – 16.00
Telefon kontaktowy:
55 2786015
Adres e-mail:
ewlud@susz.pl
Sposób załatwienia:
  1. złożenie druku „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”,
  2. niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście,
  3. w zastępstwie osoby obowiązanej do wymeldowania się, czynności zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz.267 z późn. zm.) po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego,a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu powalającego na ustalenie tożsamości,
  4. wymeldowania z miejsca pobytu stałego osoby nie posiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.
Miejsce odbioru:
Urząd Miejski w Suszu
ul. Józefa Wybickiego 6
14-240 Suszu
 pok. nr 2 (parter)
Wymagane Dokumenty:
       - wypełniony formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”,
       - dowód osobisty, a uzasadnionych wypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości
Czas realizacji:
Bez zbędnej zwłoki
Opłaty:
Bez opłat,
Uwagi:
  1. wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie,
  2. wymeldowania z pobytu stałego osoby zmarłej dokonuje z urzędu właściwy organ gminy na podstawie odpisu skróconego aktu zgonu, przesłanego przez urząd stanu cywilnego.
Podstawa prawna:
  1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993z późn. zm.),
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1475).  
  3. ZAŁĄCZNIKI:

wzór druku „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”

Załączniki do pobrania: 2013-05-09 13:21:13 - Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego (PDF) (241.64 kB)

Nazwa dokumentu: Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego
Osoba, która wytworzyła informację: SO.III - Mariola Cieślak
Osoba, która odpowiada za treść: SO.III - Mariola Cieślak
Osoba, która wprowadzała dane: Inf.-Dariusz Dańczyszyn
Data wytworzenia informacji: 2013-04-30 11:11:28
Data udostępnienia informacji: 2013-04-30 11:11:28
Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-09 13:23:22

Wersja do wydruku...

corner   corner