logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
minus Załatwianie spraw obywateli
   minus Elektroniczna skrzynka podawcza (ESP)
   minus Informacja dla osób posługujących się językiem migowym
   minus Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Suszu
   minus Opłata skarbowa
   minus Ewidencja ludności
      minus Wniosek o wpisanie wyborcy do rejestru wyborców
      minus Zameldowanie na pobyt stały
      minus Zameldowanie na pobyt czasowy
      minus Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego
      minus Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
      minus Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
      minus Zgłoszenie powrotu z wyjazdu czasowego poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
      minus Udostępnienie danych z rejestru mieszkańców
      minus Zaświadczenie z ewidencji ludności zawierające odpis danych wnioskodawcy
   minus Dowody Osobiste
   plus Druki - formularze - wnioski
   minus Deklaracja o wysokości opłaty za gopodarowanie odpadami komunalnymi
   minus Potwierdzanie umów dzierżaw
   minus Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
plus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


UDOSTĘPNIENIE DANYCH ZE ZBIORU PESEL ORAZ EWIDENCJI WYDANYCH I UNIEWAŻNIONYCH DOWODÓW OSOBISTYCH

Termin załatwienia:
do 7 dni
Osoba kontaktowa:
Mariola Cieślak
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Suszu
ul. Józefa Wybickiego 6
14-240 Susz
 pok. nr 2 (parter)
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 7.00 -15.00
środa  od 8.00 – 16.00
Telefon kontaktowy:
55 2786015
Adres e-mail:
ewlud@susz.pl
Miejsce odbioru:
Urząd Miejski w Suszu
ul. Józefa Wybickiego 6
14-240 Susz
pok. nr 2 (parter)
Wymagane dokumenty:
  1. dowód osobisty osoby ubiegającej się o udostępnienie danych,
  2. wniosek o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
 Czas realizacji:
do 7 dni
Opłaty:
opłata za udostępnienie danych 31 zł 
za udostępnienie danych dla celów badawczych, statystycznych, badania opinii publicznej lub rynku ustala się według określonego wzoru.
wpłata na konto Urzędu Miejskiego w Suszu Bank Spółdzielczy w Suszu nr konta
92 8320 0005 0000 0114 2000 0220 lub w kasie organu udostępniającego dane.
Kasa Urzędu Miejskiego w Suszu, I piętro, pok. nr 109, czynna w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach od 7.00 - 14.00
 środa od 8.00 - 14.00
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji odmawiającej udostępnienie danych wnosi się do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego za pośrednictwem Burmistrza Susza w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Uwagi:
Osoba ubiegająca się o udostępnienia danych osobowo – adresowych osób drugich jest zobowiązana wskazać przepis prawny na podstawie którego jest upoważniona do żądania udostępnienia danych osobowych  innej osoby.
Jeżeli żądanie udostępnienia danych  nie wynika wprost z przepisów prawa, należy wskazać wiarygodną potrzebę posiadania danych lub załączyć dokument z którego wynika obowiązek wskazania danych osobowo – adresowych (np. wezwanie sądowe, postanowienia lub decyzje innych organów). 
 
Podstawa prawna:
  1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993z późn. zm.),
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 maja 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia wzorów wniosków o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz.U. z 2010r. Nr 105, poz. 667), 
  3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 listopada 2008r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, ewidencji wydanych  i unieważnionych dowodów osobistych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych  i unieważnionych dowodów osobistych oraz sposobu wnoszenia tych opłat  (Dz.U. z 2008r. Nr 207, poz. 1298).
Załączniki:
wniosek o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych.

Nazwa dokumentu: Udostępnienie danych ze zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
Osoba, która wytworzyła informację: SO.III - Mariola Cieślak
Osoba, która odpowiada za treść: SO.III - Mariola Cieślak
Osoba, która wprowadzała dane: Inf.-Dariusz Dańczyszyn
Data wytworzenia informacji: 2013-04-30 11:11:28
Data udostępnienia informacji: 2013-04-30 11:11:28
Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-09 13:51:15

Wersja do wydruku...

corner   corner