logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Susz
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE OGÓLNE
minus Dane podstawowe
minus Ważniejsze Instytucje
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
minus Burmistrz Susza
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Gminy Susz
plus Budżet
plus Uchwały Rady Miejskiej
plus Interpretacje przepisów
 URZĄD MIEJSKI
plus Organizacja urzędu
minus Godziny urzędowania
plus Praca w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje i oświadczenia
minus Rejestr instytucji kultury
plus Ochrona Danych Osobowych
plus Załatwianie spraw obywateli
minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
   plus PLANY POSTĘPOWAŃ
   minus PLATFORMA PRZETARGOWA
   minus ARCHIWUM ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
      plus 2021 ZAM. PUBL.
      plus 2020 ZAM. PUBL.
      plus 2019 ZAM.PUBL.
      plus 2018 ZAM.PUBL.
      plus 2017 ZAM.PUBL.
      minus ARCHIWUM PRZETARGÓW DO 2016 roku
         plus PRZETARGI 2003
         plus PRZETARGI 2004
         plus PRZETARGI 2005
         plus PRZETARGI 2006
         plus Przetargi 2007
         plus PRZETARGI 2008
         minus PRZETARGI 2009
            plus Przetarg nieograniczony
            minus III przetarg ustny nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            minus Przetarg nieograniczony
               minus Odpowiedzi na pytania oferentów
               minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus II przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus III przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony
            plus Przetarg ustny ograniczony
            plus Przetarg ustny ograniczony
            plus Przetarg ustny ograniczony
            plus Przetarg ustny ograniczony
            plus Przetarg ustny ograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg nieograniczony na udzielenie długoterminowego kredytu
            plus Przetarg ustny ograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus Przetarg ustny nieograniczony
            plus II Przetarg ustny nieograniczony
         plus PRZETARGI 2010
         plus PRZETARGI 2011
         plus PRZETARGI 2012
         plus PRZETARGI 2013
         plus PRZETARGI 2014
         plus PRZETARGI 2015
         plus PRZETARGI 2016
         minus Przetargi Zarządu Województwa Pomorskiego
      minus ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PONIŻEJ 130.000 ZŁ
      minus ZMIANY OD 2021 R.
      minus PRZETARGI NIEOGRANICZONE
plus NIERUCHOMOŚCI
plus Łowiectwo
minus Wnioski - susza 2018
plus Ogłoszenia i informacje
plus Obwieszczenia urzędowe
plus Raporty
plus Zarządzenia Burmistrza Susza
plus Ochrona Środowiska
minus GOSPODARKA ODPADAMI
plus WYBORY - ogłoszenia - obwieszczenia
plus Petycje
minus Działalność lobbingowa
plus Dostępność
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
plus Oświadczenia majątkowe
plus Programy i plany gminne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
 ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
plus Programy współpracy Gminy Susz z organizacjami pozarządowymi
plus Ogłoszenia - informacje
minus Wzory dokumentów i informacje praktyczne
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


W związku z pytaniem jednego z Oferentów Zamawiający udziela odpowiedzi.

Pytanie:
1. Prosimy o wyjaśnienie jakich kierowników robót ma na myśli Zamawiający (drogowy i sanitarny?) w rozdziale III B SIWZ pkt.6
Odp. : Zamawiający ma namyśli Kierownika Budowy o specjalności drogowej.
 

2. W nawiązaniu do art.36 ust. 5 Pzp prosimy o określenie zakresu robót jaki mogą wykonywać Podwykonawcy oraz o wskazanie, gdzie w ofercie należy podać zakres robót podzleconych Podwykonawcom.

Odp.: Podwykonawcy mogą wykonywać prace geodezyjne. Do ofert należy załączyć oświadczenie podwykonawcy o gotowości wykonania w/w prac.

3. Prosimy o uzupełnienie pkt. 2 Oświadczenia – Załącznik do SIWZ wg art. 22ust1 ustawy Pzp (poprzez dodanie wyrażenia: lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia).

Odp.: Zamawiający uzupełnił oświadczenie – Załącznik Nr 5 do SIWZ  w pkt. 2 zapis o treści „lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia”
 

4. Prosimy o wykreślenie wyrażenia „Dotyczy również podwykonawców – zał. Nr 5 do SIWZ”  z rozdz. III.B. SIWZ pkt. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczy tylko Wykonawcy, Zamawiający nie może żądać tego oświadczenia od Podwykonawcy. To Wykonawca składa ofertę, a nie Podwykonawca.

Odp.: Zamawiający  wykreślazSIWZ z rozdz. III B zapis w pkt. 4 o treści „Dotyczy
również podwykonawców – zał. Nr 5 do SIWZ
 
                      Jednocześnie Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp wprowadza zmianę do SIWZ w rozdziale III B pkt. 10.
był zapis „ nawierzchnia z kostki betonowej „POLBRUK” o powierzchni : 2 zadania każde minimum 4.500m”. Wprowadza się zmianę do SIWZ „nawierzchnia z koski betonowej „POLBRUK” o powierzchni: 2 zadania każde minimum 3.000m2 .
           
Sporządził:
Jan Włodarski
tel. /055/ 2786 015 w. 29           
Burmistrz G i M Susz
Jan Sadowski

Odpowiedź z dnia 24.02.2009
Pytanie:

. W nawiązaniu do odpowiedzi Zamawiającego na pytanie nr 2 z dnia 19.02.2009r oraz mając na uwadze art. 36 ust 5. ustawy PZP prosimy o wskazanie, której części robót ze względu na jej specyfikę nie można podzlecić podwykonawcom. Prosimy o uzasadnienie stanowiska Zamawiającego.
 
 
Odp. : Zamawiający oświadcza że podwykonawcy mogą wykonywać tylko prace geodezyjne.
Żadna inna część robót nie może być podzlecona podwykonawcom
 
Sporządził:
Jan Włodarski
tel. /055/ 2786 015 w. 29           
Burmistrz G i M Susz
Jan Sadowski

ODPOWIEDZI Z DNIA 02.03.2009

W związku z pytaniem jednego z Oferentów Zamawiający udziela odpowiedzi.
 
Pytanie:
 
  1. Jakim doświadczeniem ma się wykazać osoba pełniąca funkcję kierownika Budowy?
    Odp. 1. Osoba pełniąca funkcje kierownika budowy winna posiadać, uprawnienia budowlane o specjalności drogowej oraz przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów 
  1. Czy Zamawiający dopuszcza podwykonawcę na zakres nadzoru geotechnicznego robót drogowych?
    Odp. 2. Przy realizacji zadania: „Przebudowa ul. Sikorskiego w m. Susz”, projekt budowlany nie przewiduje nadzoru geotechnicznego. 
  1. W której pozycji należy umieścić koszt nadzoru geotechnicznego?
    Odp. 3. Z uwagi, że prace geotechniczne nie występują to i kosztów nie będzie.
     
  2. Czy Zamawiający wyraża zgodę na zagospodarowanie odpadów po rozbiórkowych istniejących nawierzchni we własnym zakresie. Czy powyższe odpady mają być przekazane Zamawiającemu?
    Odp. 4. Zamawiający nie wyraża zgodę na zagospodarowanie odpadów z rozbiórki przez Wykonawcę. Na koszt Wykonawcy odpady będą przewożone i składowane na wskazane miejsce przez Zamawiającego. 
  1. Kto ponosi koszty składowania odpadów po rozbiórkach?
    Odp. 5. Zamawiający ponosi koszty składowania odpadów z rozbiórki.
  1. Kto ponosi koszty zajęcia pasa drogowego (ulicy) na czas realizacji ?
    Odp. 6. Zamawiający ponosi koszty za zajęcie pasa drogowego na czas realizacja zadania.
     
  2.  Czy Zamawiający żąda wniesienia wadium na zabezpieczenie oferty?
    Odp. 7. Zamawiającynie żąda wniesienia wadium na zabezpieczenia oferty.
 Sporządził:
Jan Włodarski
Tel. /055/ 2786 015 w. 29 
Z-ca burmistrza GiM Susz
Andrzej Dawid

Ilość odwiedzin: 8198
Nazwa dokumentu: Odpowiedzi na pytania oferentów
Osoba, która wytworzyła informację: Dr.
Osoba, która odpowiada za treść: Dr.
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2009-02-18 15:00:00
Data udostępnienia informacji: 2009-02-19 00:43:31
Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-02 18:39:47

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner